Najnowsze artykuły
- Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę aparatury medycznej dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- PROTOKÓŁ z wyboru najkorzystniejszej oferty z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia o szacunkowej wartości netto od 15 001 zł do 65 000 zł
Najczęściej czytane artykuły
zakup, dostawę i montaż oświetlenia LED w pomieszczeniach - salach dydak-tycznych
Nr.: 2/ZO/11/21 Data dokumentu: 2021-11-26
Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę i montaż oświetlenia LED w pomieszczeniach - salach dydaktycznych budynku Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Województwa Śląskiego w Katowicach
40 ? 304 Katowice ul. Wiertnicza 3.
2. Osoby Zamawiającego uprawnione do kontaktu w sprawie oraz sposób kontaktowania się
- Julia Dziurska tel. 669 159 966
- Gabriela Wojtalewicz tel. 669 363 766
- Email info@medyk.katowice.pl
Dla realizacji powyższego zamówienia przewiduje się możliwość komunikowania się drogą telefoniczną, poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej lub ustnie osobiście przez osoby upoważnione do kontaktu w sprawie.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 16 lamp LED w pomieszczeniach - salach dydaktycznych budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertnicza 3. Montaż przewidziany jest w istniejących punktach oświetleniowych.
b) Szczegółowy wykaz rodzaju wymaganych robót oraz dane techniczne Lamp LED zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
4. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie:
od 06 grudnia 2021 r. do 20 grudnia 2021 r.
5. Kryteria i waga, sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
a) Kryterium Znaczenie w %
b) Cena(C) 60%
c) Okres Gwarancji (G) 40%
d) RAZEM 100%
e) Liczba punktów (LP) przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
LP = C + G
gdzie:
- LP - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
- C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena,
- G - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium ? okres gwarancji.
f) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
g) Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów.
h) Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji.
Cena - punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: CN
C = CN / CO * 100 * 60%
gdzie:
- C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
- CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,
- CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
Podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym Cena ofertowa brutto brana będzie pod uwagę w trakcie oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Warunki stawiane Wykonawcy
a) W ofercie Wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, również takie jak np.: transport, dojazdy pracowników do miejsca realizacji zamówienia, itp.
b) Po zakończonych robotach Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gwarancje producenta i Wykonawcy oraz wszystkie aktualne atesty, certyfikaty.
c) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności robót będących przedmiotem zamówienia.
d) Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
e) Podpisanie umowy nie będzie mogło być dokonane elektronicznie bezpiecznym podpisem kwalifikowanym.
f) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że roboty będą wykonywane w użytkowanym budynku i zobowiązuje się do zastosowania wszystkich niezbędnych zasad z zakresu bezpieczeństwa w zakresie prowadzonych prac.
g) Wykonawca ma możliwość oględzin pomieszczeń, w których jest dokonywana wymiana lamp w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
h) Inne warunki stawiane Wykonawcy zawierają załącznik nr 1 oraz 3
7. Warunki realizacji zamówienia
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz w umowie o roboty remontowo-budowlane (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
8. Termin i sposób składania ofert
a) Odpowiedź w postaci oferty cenowej Zamawiający przyjmuje w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01 grudnia 2021 r. do godz. 14:00, w formie papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznej w postaci podpisanego przez uprawnione osoby skanu formularza ofertowego na adres:
info@medyk.katowice.pl
b) Oferty muszą zawierać cenę brutto zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do pisma.
c) Złożone oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia ich przesłania. W tym terminie Zamawiający może zawrzeć umowę w przedmiocie zapytania ofertowego w oparciu o ceny zaproponowane w wybranej ofercie ? Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania.
d) Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy, nawet, jeśli jego oferta będzie zawierać najniższą cenę.
e) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentami.
f) Zamawiający zastrzega, że w przypadku wyższej wartości oferty od środków finansowych Zamawiającego przeznaczonych na realizację tego zadania Zamawiający może zmniejszyć zakres robót wykazanych w ofercie.