Najnowsze artykuły
- Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę aparatury medycznej dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- PROTOKÓŁ z wyboru najkorzystniejszej oferty z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia o szacunkowej wartości netto od 15 001 zł do 65 000 zł
Najczęściej czytane artykuły
Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę aparatury medycznej – audiometru wraz z słuchawkami, drukarką termiczną oraz licencją dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Województwa Śląskiego w Katowicach
40 – 304 Katowice ul. Wiertnicza 3.
2. Sposób kontaktowania się
Dla realizacji powyższego zamówienia przewiduje się możliwość komunikowania się drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub ustnie osobiście przez osoby upoważnione do kontaktu w sprawie na:
- Email info@medyk.katowice.pl
- Tel: 533 674 676
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa aparatury medycznej – audiometru wraz z słuchawkami, drukarką termiczną oraz licencją dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertnicza 3.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie:
od 16 września 2024 r. do 30 września 2024 r.
5. Kryteria i waga, sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
- Kryterium Znaczenie w %
- Cena(C) 60%
- Okres Gwarancji (G) 40%
- RAZEM 100%
- Liczba punktów (LP) przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
LP = C + G
gdzie:
- LP - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
- C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena,
- G - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji.
- Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
- Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów.
- Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji.
Cena - punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: CN
C = CN / CO * 100 * 60%
gdzie:
- C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
- CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,
- CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
Podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym cena ofertowa brutto brana będzie pod uwagę w trakcie oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Warunki stawiane Wykonawcy
- Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie minimalne parametry określone w załączniku nr 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, również takie jak np.: transport, dojazdy pracowników do miejsca realizacji zamówienia, itp.
- Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gwarancje producenta i Wykonawcy oraz wszystkie aktualne atesty, certyfikaty oraz licencje.
- W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji zadań o charakterze będących przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
7. Warunki realizacji zamówienia
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
8. Termin i sposób składania ofert
- Odpowiedź w postaci oferty cenowej Zamawiający przyjmuje w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 września 2024 r. do godz. 14:00, w formie papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznej w postaci podpisanego skanu formularza ofertowego na adres: info@medyk.katowice.pl
- Oferty muszą zawierać cenę brutto zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do pisma.
- Złożone oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia ich przesłania.
- Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu przedmiotu zamówienia nawet, jeśli jego oferta będzie zawierać najniższą cenę.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentem.
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Lp. |
Parametry audiometru |
1 |
Pomiar przewodnictwa powietrznego: zakres 125 - 8000Hz z opcją do 16000 Hz |
2 |
Możliwość jednoczesnego i niezależnego skalibrowania dwóch wyjść słuchawek powietrznych. |
3 |
Poziom ciśnienia akustycznego na przewodnictwie powietrznym: -10 dB HL do 120 dB HL |
4 |
Zmiany poziomu: skoki poziomu 5 dB, 2 dB, 1 dB (wybierane przez użytkownika) |
5 |
Pomiar przewodnictwa kostnego: zakres 250 - 8000Hz |
6 |
Poziom ciśnienia akustycznego na przewodnictwie kostnym: -10 dB HL do 85 dB HL |
7 |
Sygnały pomiarowe: ton prosty, pulsujący, modulowany |
8 |
Sygnały maskujące: szum wąskopasmowy, szum biały, szum mowy |
9 |
Sygnały do audiometrii mowy: zewnętrzny odtwarzacz AUX, mikrofon, pliki WAVE z wew. pamięci |
10 |
Ton pulsujący: czas trwania 0,25/0,5 s |
11 |
Ton modulowany: 5 Hz sinusoidalny ± 5 % modulacja |
12 |
Ton: HL, MCL, UCL, BPTA |
13 |
Mowa: SRT, WRS, MCL, UCL |
14 |
Opcjonalne testy: SISI, Decay, ABLB, MLB, Langenbeck, Stenger, MHA, QuickSIN, Freiburger |
15 |
Głośniki wolnego pola – opcja |
16 |
Odpowiedź pacjenta: ręczny przycisk odpowiedzi |
17 |
Odsłuch: wbudowany głośnik odsłuchowy |
18 |
Wydruk wyników badań na drukarce termicznej podłączanej bezpośrednio do audiometru poprzez złącze USB |
19 |
Współpraca z komputerem poprzez łącze USB |
20 |
W zestawie słuchawki powietrzne z wygłuszeniem, przetwornik kostny. |
21 |
Oprogramowanie Sessions w języku Polskim, moduł pomiarowy umożliwiający współpracę z bazą NOAH |
22 |
Zapisywanie wyników w zewnętrznej pamięci USB |
23 |
Ekran: kolorowy o przekątnej 5,7" |
24 |
Menu ekranowe, instrukcja w języku polskim, |
25 |
Waga: 1,5 kg |
26 |
Wymiary: 34,5 cm x 20 cm x 8 cm |
27 |
IEC 60645-1:2017 typ 2-EHF, klasa A-E |
28 |
Zasilacz zewnętrzny 100-240 VAC ± 10 % 50/60 Hz, 0.5 A |
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
pieczęć Wykonawcy
Formularz ofertowy
Nazwa Wykonawcy ____________________________________________________________________________
Siedziba Wykonawcy ___________________________________________________________________________
NIP _____________________________________ REGON _______________________________________
nr telefonu ______________________ nr faksu ______________________ e-mail __________________________
W nawiązaniu do zapytania o udzielenie zamówienia dotyczącego zakupu, dostawy aparatury medycznej – audiometru wraz z słuchawkami, drukarką termiczną oraz licencją składam niniejszą ofertę do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertniczej 3, zgodnie z opisem i wymogami określonymi przez Zamawiającego zawartymi w zapytaniu ofertowym,
- Oferujemy następującą cenę__________________________________________________ zł brutto,
słownie: ________________________________________________________________________ zł,
w tym należny podatek VAT w wysokości ___________________ % tj. ______________________ zł.
- Oferujemy termin realizacji zamówienia od dnia ___________________ do ____________________
- Udzielamy gwarancji ______________________ miesięcy od dnia zakończenia realizacji zmówienia.
Oświadczamy, że
- akceptujemy warunki płatności,
- jesteśmy związani ofertą przez 30 dni od upływu terminu na składanie ofert,
- posiadamy wiedzę, doświadczenie i możliwości techniczne - niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia,
- w przypadku, gdyby nasza oferta została uznana za najkorzystniejszą, dostarczymy przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie, przekażemy licencję oraz gwarancję,
- zapoznaliśmy się dokładnie z treścią dokumentu – zapytania ofertowego i zasadami prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.
______________________ dnia ______________________ __________________________
(podpis i imienna pieczęć uprawnionego przedstawiciela)
Klauzula informacyjna – RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
- Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach, ul. Wiertnicza 3, 40-304 Katowice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: info@medyk.katowice.pl
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia oraz realizacji podpisanej umowy, a także w celach związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane osobowe,
- podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji umowy lub przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń z niej wynikających, lecz nie krócej, niż przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
- Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
- do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
- do przenoszenia danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości zawarcia umowy.
- Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.