Najnowsze artykuły
- PROTOKÓŁ z wyboru najkorzystniejszej oferty z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia o szacunkowej wartości netto do 15 000 zł
- Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę niszczarki biurowej do dokumentów dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- PROTOKÓŁ z wyboru najkorzystniejszej oferty z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia o szacunkowej wartości netto od 15 001 zł do 65 000 zł
Najczęściej czytane artykuły
Zapytanie ofertowe na zakup dostawę środków oraz materiałów dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Województwa Śląskiego w Katowicach
40 – 304 Katowice ul. Wiertnicza 3.
2. Sposób kontaktowania się
Dla realizacji powyższego zamówienia przewiduje się możliwość komunikowania się drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub ustnie osobiście przez osoby upoważnione do kontaktu w sprawie na:
- Email info@medyk.katowice.pl
- Tel: 533 674 676
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa środków oraz materiałów dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertnicza 3.
- Szczegółowy wykaz zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie:
od 24 października 2024 r. do 31 października 2024 r.
5. Kryteria oceny oferty:
- Kryterium wyboru oferty jest cena (100%).
- W oferta musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, również takie jak np.: transport, itp.
- Podana w Formularzu Ofertowym cena ofertowa brutto brana będzie pod uwagę w trakcie oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniającą wymagania Zamawiającego.
6. Termin i sposób składania ofert
- Odpowiedź w postaci oferty cenowej Zamawiający przyjmuje w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 października 2024 r. do godz. 14:00, w formie papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznej w postaci podpisanego przez uprawnione osoby skanu formularza ofertowego na adres: info@medyk.katowice.pl
- Oferty muszą zawierać cenę brutto zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do pisma.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentami.
- Zamawiający zastrzega, że w przypadku wyższej wartości oferty od środków finansowych Zamawiającego przeznaczonych na realizację tego zadania Zamawiający może zmniejszyć zakres zamówienia.
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego
Wymagania dotyczące zamówienia:
- Sztabka świetlna 5 szt.
- Strzykawki do masy 6 szt.
- Tamponiki do uszczelniania małżowiny usznej - różnego rodzaju, małe, średnie i duże, po 3 opakowania. po 100 sztuk, czerwone x3 i żółte x3 = 6opak.
- Tampony oho z gąbki 3 opak.
- Tampony bawełniane 3 szt.
- Stetoklip 2 szt.
- Pęseta prosta metalowa 5 szt.
- Pęseta jałowa 5szt.
- Woreczki strunowe (160x 250) 100 szt. -1 opakowanie.
- Fantomy ucha do wycisku - 3 szt.
- Masy otoplastyczne - 3 komplety.
- Myjka ultradźwiękowa 1 szt.
- Gruszka osuszająca 5 szt.
- Wyciorki 100 szt – 2 opakowania.
- Wężyk/ dźwiękowod - na metry, 3szt.
- Środki do dezynfekcji rąk i sprzętów medycznych. 5 szt.
- Tester do baterii do aparatów słuchowych 3 szt.
- Akcesoria i środki do pielęgnacji aparatu - 2szt.
- Zestaw pielęgnacyjny do wkładki usznej - 3 szt..
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
pieczęć Wykonawcy
Formularz ofertowy
Nazwa Wykonawcy _________________________________________________________________
Siedziba Wykonawcy ________________________________________________________________
NIP _____________________________________ REGON _____________________________________
nr telefonu ______________________ nr faksu ______________________ e-mail ______________________
W nawiązaniu do zapytania o udzielenie zamówienia dotyczące zakupu, dostawy środków oraz materiałów dydaktycznych składam niniejszą ofertę do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertniczej 3, zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego.
- Oferujemy realizację całości zamówienia za całkowitą maksymalną kwotę _______________ zł
- brutto, słownie: _____________________________________________________________________ z
w tym należny podatek VAT w wysokości ______________________ % tj. ______________________ zł.
- Oferujemy termin wykonania zadania od dnia ______________________ do ______________________
______________________ dnia ______________________ ______________________
(podpis i imienna pieczęć uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Klauzula informacyjna – RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
- Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach, ul. Wiertnicza 3, 40-304 Katowice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: info@medyk.katowice.pl
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia oraz realizacji podpisanej umowy, a także w celach związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane osobowe,
- podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji umowy lub przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń z niej wynikających, lecz nie krócej, niż przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
- Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
- do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
- do przenoszenia danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości zawarcia umowy.
- Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.