Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę stołów rehabilitacyjnych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert.

Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.

1.     Nazwa i adres Zamawiającego:

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

Województwa Śląskiego w Katowicach

40 – 304 Katowice ul. Wiertnicza 3.

2.     Sposób kontaktowania się

Dla realizacji powyższego zamówienia przewiduje się możliwość komunikowania się drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub osobiście przez osoby upoważnione do kontaktu w sprawie.

3.     Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa stołów rehabilitacyjnych w ilości 7 sztuk dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertnicza 3.
  2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

4.     Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie:

od 11.12 2024 r. do 16.12.2024 r.

5.     Kryteria i waga, sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:

  • Kryterium Znaczenie w %
  • Cena(C) 60%
  • Okres Gwarancji (G) 40%
  • RAZEM 100%
  • Liczba punktów (LP) przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.

LP = C + G

gdzie:

  • LP - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
  • C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena,
  • G - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji.
  • Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
  • Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów.
  • Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji.

Cena - punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: CN

C = CN / CO * 100 * 60%

gdzie:

  • C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
  • CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,
  • CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.

Podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym cena ofertowa brutto brana będzie pod uwagę w trakcie oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

6.     Warunki stawiane Wykonawcy

  1. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie minimalne parametry określone w załączniku nr 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania.
  2. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, również takie jak np.: transport, dojazdy pracowników do miejsca realizacji zamówienia, itp.
  3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gwarancje producenta oraz wszystkie aktualne atesty, certyfikaty.
  4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji zadań o charakterze będących przedmiotem zamówienia.
  5. Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.

7.     Warunki realizacji zamówienia

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

8.     Termin i sposób składania ofert

  1. Odpowiedź w postaci oferty cenowej Zamawiający przyjmuje w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09.12 2024 r. do godz. 14:00, w formie papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznej w postaci podpisanego przez uprawnione osoby skanu formularza ofertowego na adres: info@medyk.katowice.pl
  2. Oferty muszą zawierać cenę brutto zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do pisma.
  3. Złożone oferty muszą być ważne przez okres 10 dni od upływu terminu na składanie ofert.
  4. Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu przedmiotu zamówienia nawet, jeśli jego oferta będzie zawierać najniższą cenę.
  5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranym Oferentem.

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego

 Opis przedmiotów zamówienia

Stół rehabilitacyjny wyposażony w:

- wielosegmentowy blat (4-5 segmentów)
- poduszkę ERGO,
- 2-4 kółka,
- elektryczną regulację wysokości w zakresie od 49 cm do 86 cm.
- tapicerka PVC grubości ok z 7-cm,

- trwała i odporna na detergenty i oleje
- wytrzymała konstrukcja,
- certyfikowane materiały

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

pieczęć Wykonawcy

Formularz ofertowy

Nazwa Wykonawcy ________________________________________________________________________________________

Siedziba Wykonawcy ________________________________________________________________________________________

NIP _____________________________________ REGON _________________________________________

nr telefonu ______________________ nr faksu ______________________ e-mail _____________________

W nawiązaniu do zapytania o udzielenie zamówienia dotyczącego zakupu, dostawy stołów rehabilitacyjnych w ilości 7 sztuk składam niniejszą ofertę do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertniczej 3, zgodnie z opisem i wymogami określonymi przez Zamawiającego zawartymi w zapytaniu ofertowym,

  1. Oferujemy następującą cenę_______________________________________________________ zł brutto,

słownie:_____________________________________________________________________________ zł,

w tym należny podatek VAT w wysokości ______________________ % tj. ________________________ zł.

  1. Oferujemy termin realizacji zamówienia od dnia ______________do _____________________________
  2. Udzielamy gwarancji ___________________________ miesięcy od dnia zakończenia realizacji zmówienia.

Oświadczamy, że

  1. akceptujemy warunki płatności- przelew z odroczoną płatnością 7 dni,
  2. jesteśmy związani ofertą przez 10 dni od upływu terminu na składanie ofert,
  3. posiadamy wiedzę, doświadczenie i możliwości techniczne - niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia,
  4. w przypadku, gdyby nasza oferta została uznana za najkorzystniejszą, dostarczymy przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie, przekażemy gwarancję oraz atesty, certyfikaty,
  5. zapoznaliśmy się dokładnie z treścią dokumentu – zapytania ofertowego i zasadami prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.

______________________                   _____________________________________

              (podpis i imienna pieczęć Wykonawcy  lub uprawnionego przedstawiciela)


KLAUZULA INFORMACYJNA  - RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15  ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach, ul. Wiertnicza 3, 40-304 Katowice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: info@medyk.katowice.pl
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000,00 zł prowadzonym w trybie nie podlegającym ustawie Prawo zamówień publicznych w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji rozliczenia umowy z administratorem. Państwa dane osobowe przetwarzane będą zgodnie art. 6 ust.1 lit. b RODO (w celu zawarcia umowy) lub art.6 ust.1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz wewnętrznych procedur i regulaminów obowiązujących u Administratora.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
  1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
  2. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
  3. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora,
    1. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.
    2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
    3. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
  4. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej z kosztów administracyjnych.

Jeśli wykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,

  1. do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa,
  2. do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO,
  3. do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  4. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
  5. do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
  6. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,

W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.

  1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  2. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  3. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

 

 

 

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach

ul. Wiertnicza 3
40-304 Katowice

tel.: +48 (32) 256 64 20 / (32) 256 61 00
tel. kom.: +48 533 674 676

e-mail:
sekretariat@ckziu.katowice.pl, info@medyk.katowice.pl

NIP: 9542744486
REGON: 243311737

BIP archiwalny:
https://bip-slaskie.pl/msz1kat/ 

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl


Logo głównego BIP

Licznik odwiedzin

Odwiedzana: 4

Powrót na początek strony