Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert.

Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.

 

Zamawiający oświadcza, że jest podmiotem uprawnionym do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% dla rodzaju sprzętów wymieniowych w art. 83 ust.1 pkt.26 Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r.

1.     Nazwa i adres Zamawiającego:

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

Województwa Śląskiego w Katowicach

40 – 304 Katowice ul. Wiertnicza 3.

2.     Sposób kontaktowania się

Dla realizacji powyższego zamówienia przewiduje się możliwość komunikowania się drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub osobiście przez osoby upoważnione do kontaktu w sprawie.

  • Email info@medyk.katowice.pl
  • Tel: 533 674 676

3.     Opis przedmiotu zamówienia:

  • Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z udzieleniem gwarancji i rękojmi:
  • Szczegółowy wykaz wymaganych danych technicznych, ilość oraz rodzaj sprzętu zawiera załącznik nr 1 do zapytania.

4.     Kryteria i waga, sposób oceny ofert:

  • Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
  1. Kryterium Znaczenie w %
  2. Cena(C) 60%
  3. Okres Gwarancji (G) 40%
  4. RAZEM 100%
  • Liczba punktów (LP) przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.

LP = C + G

gdzie:

  • LP - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
  • C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena,
  • G - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji.
  • Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
  • Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów.
  • Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji.
  • Cena - punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: CN

C = CN / CO * 100 * 60%

gdzie:

  • C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
  • CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,
  • CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
  • Podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym Cena ofertowa brutto brana będzie pod uwagę w trakcie oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.     Warunki stawiane Wykonawcy

  • W ofercie Wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, również takie jak np.: transport sprzętu, dojazd pracowników do miejsca realizacji zamówienia, opłaty licencyjne, itp.
  • Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania.
  • Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim.
  • Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
  • Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancje producenta i  Wykonawcy oraz dostarczy wszystkie aktualne certyfikaty oraz licencje.
  • W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji zadań o charakterze będących przedmiotem zamówienia.
  • Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.

6.     Warunki realizacji zamówienia

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz w umowie załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

7.     Termin i sposób składania ofert

  • Odpowiedź w postaci oferty cenowej Zamawiający przyjmuje w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 listopada 2024 r. do godz. 14:00, w formie papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznej w postaci podpisanego przez uprawnione osoby skanu formularza ofertowego na adres: info@medyk.katowice.pl
  • Oferty muszą zawierać cenę brutto zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do pisma.
  • Złożone oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia ich przesłania. W tym terminie Zamawiający może zawrzeć umowę w przedmiocie zapytania ofertowego w oparciu o ceny zaproponowane w wybranej ofercie – Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania.
  • Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy i nie później niż do dnia 13 grudnia 2024 r.
  • Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy, nawet, jeśli jego oferta będzie zawierać najniższą cenę.
  • Zamawiający zastrzega, że w przypadku wyższej wartości oferty od środków finansowych Zamawiającego przeznaczonych na realizację tego zadania Zamawiający może zmniejszyć ilość wybranego przez siebie asortymentu wykazanego w ofercie.
  • Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentami.
  • Podpisanie umowy nie będzie mogło być dokonane elektronicznie bezpiecznym podpisem kwalifikowanym.

 

 

 

Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego

Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia

Wymagania dotyczące zamówienia

1.     Ilość sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

  1. Komputer - 9 szt.,
  2. Laptop - 2 szt.,
  3. Oprogramowanie biurowe - 11 szt.,
  4. Monitor z wbudowaną stacją dokująca USB-C - 5 szt.,
  5. Monitor z funkcją PD do 15 W - 5 szt.,

2.     Opis techniczny:

a) Komputer:

Procesor Intel Core i7 14700 vPro (33MB pamięci podręcznej, 20 rdzeni, 28 wątków, 16 GB: 2 x 8 GB, DDR5, Dysk SSD PCIe NVMe M.2 2230 klasy 35 o pojemności 512GB, Zintegrowana karta graficzna Intel, Intel(R) AX211 Wi-Fi 6E 2x2 z modułem Bluetooth, Bezprzewodowa profesjonalna mysz i klawiatura– US International (QWERTY), Intel vPro® Enterprise,
Przód: USB 2.0 (480 Mbps), USB 2.0 (480 Mbps) PowerShare, USB 3.2 Gen 2 (10 Gbps), USB 3.2 Gen 2x2 (20 Gbps)
Tył: 2x USB 2.0 (480 Mbps) SmartPower On, 3x USB 3.2 Gen 1 (5 Gbps), USB 3.2 Gen 2 (10 Gbps), DisplayPort™ 1.4a, line-in/line-out audio, RJ45 Ethernet Port 10/100/1000 Mbps.
Windows 11 Pro, wersja polska, Dodatkowe oprogramowanie producenta: Service
3 lata ProSupport z serwisem na miejscu w następnym dniu roboczym
3 lata Zachowaj swój dysk twardy

b) Laptop:

Ekran: 15,6″ FHD (1920x1080), IPS, 250 nitów, matowa
Procesor: Intel Core Ultra 5 135U 12 rdzen to 4.40 GHz
Pamięć: 16 GB DDR5 5600 MHz
Dysk: 512 GB SSD M.2 NVMe
Karta graficzna: Intel UHD/Iris Graphics
Karta sieciowa: Intel® AX211 Wi-Fi 6E 2x2, BT 5.3
Bateria: 54 Whr 3 ogniwowa
Zasilacz: 65W
Porty i gniazda: HDMI 2.1,  (2) USB 3.2 gen 1 (jeden z funkcją PowerShare), (2) Thunderbolt 4.0 z obsługą trybu alternatywnego DisplayPort / USB Type-C / USB4 / funkcji Power Delivery, RJ45, Uniwersalny port audio, Gniazdo na kartę microSD.
Wyposażenie standardowe: Podświetlana klawiatura, Kamera internetowa.
System operacyjny: Windows 11 Pro, wersja polska.
Gwarancja: 3 lata ProSupport.

c) Oprogramowanie biurowe

MS Office LTSC Standard, Licencja wieczysta.

d) Monitor (wbudowana stacja dokująca USB-C):

Przekątna ekranu: 24”, Rozdzielczość obrazu: 1920 × 1200, 100 Hz, Jasność: 300cd/m².
Czas reakcji: 5 ms od szarego do szarego (w trybie szybkim); 8 ms od szarego do szarego (w trybie normalnym). Współczynnik proporcji obrazu: 16:10, Kontrast: 1500:1, Obsługa kolorów: do 16,7 miliona kolorów; 99% sRGB.
Złącza: HDMI, DisplayPort 1.4 (wejście), DisplayPort (wyjście), USB 3.2 Type-C 1. generacji typu upstream (tryb alternatywny z portem DP 1.4 i funkcją PD do 90 W), USB 3.2 Type-C 1. generacji typu downstream (z funkcją PD do 15 W), 3 porty USB 3.2 Type-A 1. generacji typu downstream, Port RJ-45 (z obsługą łączy Ethernet 10/100/1000 Mb/s).
Wbudowana stacja dokująca USB-C z możliwością zasilania do 90W
Gwarancja: 3 lata,
Kabel DP do DP (1,8 m), Kabel USB 3.2 Type-C 2 generacji (1,0 m)

e) Monitor:

Przekątna ekranu: 24”, Rozdzielczość obrazu: 1920 × 1200, 100 Hz, Jasność: 300cd/m².
Czas reakcji: 5 ms od szarego do szarego (w trybie szybkim); 8 ms od szarego do szarego (w trybie normalnym). Współczynnik proporcji obrazu: 16:10. Kontrast: 1500:1, Obsługa kolorów: do 16,7 miliona kolorów; 99% sRGB
Złącza wejściowe: HDMI, DisplayPort 1.2, VGA, Port USB 3.2 Type-B 1. generacji typu upstream, 3 porty USB 3.2 Type-A 1. generacji typu downstream, Port USB 3.2 Type-A 1. generacji typu downstream (z funkcją PD do 15 W)
Gwarancja: 3 lata,
Kabel DP do DP, 1,8 m, HDMI, 1,8 m, USB 3.2 Type-A pierwszej generacji do B typu upstream, 1,8 m

 

 

 

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

pieczęć Wykonawcy

Formularz ofertowy

Nazwa Wykonawcy ____________________________________________________________________________

Siedziba Wykonawcy ___________________________________________________________________________

NIP _____________________________________             REGON _______________________________________

nr telefonu ______________________ nr faksu ______________________e-mail __________________________

W nawiązaniu do zapytania o udzielenie zamówienia dotyczącego zakupu, dostawy sprzętu komputerowego oraz oprogramowania składam niniejszą ofertę do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertniczej 3, zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego.

  1. Oferujemy realizację całości zamówienia za całkowite maksymalne wynagrodzenie _______________ zł brutto, słownie: _____________________________________________________________________ zł,

w tym należny podatek VAT w wysokości ______________________ % tj. ______________________ zł.

___________________________________________________________________________________

  1. Oferujemy termin wykonania zadania od dnia ______________________ do ______________________
  2. Udzielamy gwarancji ______________________ miesięcy od dnia zakończenia realizacji zadania.
  3. W tym:

LP

Asortyment

Ilość

Cena jedn.

Wartość VAT

Wartość

netto

Wartość brutto

1.       

Jednostka stacjonarna (z procesorem Intel Core i7 14700 vPro)

9

 

0

 

 

2.       

Monitor z wbudowaną stacją dokująca USB-C

 

5

 

0

 

 

3.       

Monitor z funkcją PD do 15 W

 

5

 

0

 

 

4.       

Laptop

 

2

 

 

 

 

5.       

Oprogramowanie MS Office LTSC Standard

11

 

 

 

 

Oświadczamy,

  1. akceptujemy warunki płatności,
  2. jesteśmy związani ofertą przez 30 dni od upływu terminu na składanie ofert,
  3. posiadamy wiedzę, doświadczenie i możliwości techniczne - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
  4. w przypadku, gdyby nasza oferta została uznana za najkorzystniejszą, podpiszemy umowę w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
  5. przed podpisaniem podamy wszystkie niezbędne dane do umowy,
  6. zapoznaliśmy się dokładnie z treścią dokumentu – zapytania ofertowego i zasadami prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.

______________________ dnia ______________________ ______________________

(podpis i imienna pieczęć Wykonawcy lub

uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy


 

Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

 

Umowa nr … - wzór

Zawarta w dniu ______________________ r. w Katowicach, pomiędzy:

Województwem Śląskim reprezentowanym przez:

______________________ Dyrektora Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach z siedzibą w Katowicach ul. Wiertnicza 3

działającym na podstawie pełnomocnictwa Zarządu Województwa Śląskiego nr 165/23 z dnia 26.04.2023 r. oraz Uchwały Zarządu Województwa Śląskiego nr 882/419/VI/2023 z dnia 26.04.2023 r.

przy kontrasygnacie Głównego Księgowego ______________________

zwanym w dalszej części umowy ZAMAWIAJACYM:

a

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

 

* gdy Wykonawcą jest spółka prawa handlowego:

______________________, z siedzibą w ______________________przy ulicy ______________________, (kod pocztowy i nazwa miejscowości), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr ______________________, prowadzonego przez Sąd Rejonowy ______________________, ______ Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: ______________________, REGON: ______________________, reprezentowaną przez  _________________________, zwanym/ą dalej „Wykonawcą”,

 

 

* gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą:

Panem/Panią ____________, zamieszkałym/ą w ____________, (kod pocztowy), przy ulicy ____________, prowadzącym/ą działalność gospodarczą pod firmą ________________, adres wykonywania działalności gospodarczej: _______________, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, PESEL: _______________, nr dowodu osobistego _______________, wydanego przez _______________, NIP: _______________, REGON: _______________, zwanym/ą dalej „Wykonawcą”,

 

Zamawiający i Wykonawca zwani są dalej w umowie także łącznie „Stronami”, a indywidualnie – „Stroną”.

Definicje

Następujące pojęcia w umowie, odpowiednio w liczbie pojedynczej lub mnogiej, mają poniższe znaczenie:

1.       

„Dokumentacja”

wszelka dokumentacja dotycząca sprzętu, która jest dostarczana lub powstanie w ramach realizacji umowy, instrukcje obsługi w języku polskim;

2.       

„Lokalizacja

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach; 40-304 Katowice ul. Wiertnicza 3

3.       

„Odbiór”

oznacza potwierdzenie przez Zamawiającego zgodności wykonania całości przedmiotu zamówienia lub jego części z umową;

4.       

„Oferta Wykonawcy”

-

oferta Wykonawcy złożona w ramach zapytania ofertowego, którego skutkiem jest zawarcie umowy, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy;

5.       

„Protokół Odbioru Ilościowego”

oznacza dokument potwierdzający ilościowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, sporządzony przez Wykonawcę i podpisany przez obie Strony, bez uwag i zastrzeżeń ze strony przedstawiciela Zamawiającego

6.       

„Protokół Odbioru Jakościowego”

oznacza dokument potwierdzający jakościowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, sporządzony przez Wykonawcę i podpisany przez obie Strony, bez uwag i zastrzeżeń ze strony przedstawiciela Zamawiającego

7.       

„Sprzęt”

oznacza urządzenia wymienione w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego spełniające wymagania w nim określone, wraz z oprogramowaniem zawartym w urządzeniach;

§ 1

Przedmiot umowy

  1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca oświadcza, że sprzęt jest w chwili sprzedaży jego wyłączną własnością, jest wolny od obciążeń i praw osób trzecich oraz nie istnieją żadne przeszkody lub ograniczenia w prawie rozporządzania własnością sprzętu przez Wykonawcę.
  3. Wykonawca oświadcza, iż sprzęt będzie pochodził z legalnych kanałów dystrybucji oraz że nie jest i nie był kiedykolwiek przedmiotem przestępstwa.
  4. Wykonawca oświadcza, że obowiązki, których wykonania podjął się na podstawie umowy, są mu znane oraz że nie wnosi do nich zastrzeżeń i na tej podstawie potwierdza swoją zdolność i gotowość do ich wykonywania zgodnie z postanowieniami umowy, ofertą złożoną przez Wykonawcę i obowiązującym prawem. Wykonawca będzie realizował umowę z zachowaniem należytej staranności i efektywnie.

§ 2

Zobowiązania stron

  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z zachowaniem najwyższej staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej działalności gospodarczej, rzetelnie, z uwzględnieniem obowiązującego w tym zakresie prawa, ustalonych praktyk przy wykorzystaniu swojej nowoczesnej wiedzy. Wykonawca zobowiązuje się, że przedmiot umowy będzie wolny od wad prawnych.
  2. Wykonawca wykona zobowiązania określone w umowie terminowo.
  3. W toku realizacji umowy, Wykonawca może korzystać ze świadczeń osób trzecich jako swoich podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zachowania podwykonawcy jak również za własne działania lub zaniechania.

§ 3

Odbiór przedmiotu umowy

  1. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (nie później niż do 13 grudnia 2024 r.) zgodnie z terminem podanym w Ofercie Wykonawcy. Wykonawca dostarczy sprzęt do lokalizacji, przy czym przed dostawą zawiadomi Zamawiającego (na numer telefonu: ... lub email: ...) o terminie planowanej dostawy najpóźniej na 2 dni robocze przed dniem dostawy.
  2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt odpowiadający wymogom umowy, przy czym każdy z egzemplarzy sprzętu wyposażony będzie w komplet dokumentacji.
  3. Dostawa sprzętu i wydanie go Zamawiającemu nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  4. Korzyści i ciężary związane ze sprzętem oraz niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia przechodzą na Zamawiającego z chwilą podpisania protokołu odbioru ilościowego. Protokół odbioru ilościowego sporządza się w obecności przedstawicieli Stron. W przypadku niezgodności ilościowej w dostawie sprzętu Zamawiający odmawia sporządzenia protokołu ilościowego bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego.
  5. Protokół odbioru ilościowego zostanie sporządzony i podpisany bez zastrzeżeń i uwag w przypadku zgodności ilościowej.
  6. W terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia odbioru ilościowego Zamawiający sporządzi w obecności przedstawicieli Wykonawcy Protokół odbioru jakościowego. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w odbiorze sprzętu.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy dokonania odbioru przedmiotu umowy, w szczególności, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z poniższych okoliczności:
    • przedmiot umowy nie posiada parametrów lub cech zgodnych ze złożoną ofertą Wykonawcy, lub umową,
    • sprzęt ma jawne wady fizyczne lub jest niekompletny,
    • pomimo próby uruchomienia sprzęt nie działa lub działa nieprawidłowo,
    • Wykonawca nie doręczył Zamawiającemu wymaganej dokumentacji,
    • Zamawiający stwierdził inne wady przedmiotu umowy.
  8. Odbiór będzie uznany za dokonany przez Zamawiającego tylko wówczas, gdy Protokół odbioru ilościowego i jakościowego zostanie podpisany przez obie Strony bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego.
  9. W przypadku odmowy podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru ilościowego i/lub jakościowego ze względu na okoliczności wskazane w ust. 6, Zamawiający na piśmie przedstawi oświadczenie, co do przyczyn odmowy odbioru z wyznaczeniem terminu nie krótszego niż 3 dni i nie dłuższego niż 5 dni, na usunięcie wad, usterek lub braków stwierdzonych w toku odbioru i poleci Wykonawcy ponowne dostarczenie przedmiotu umowy.
  10. Po dokonaniu odmowy Odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu do ponownego Odbioru Przedmiot umowy z usuniętymi nieprawidłowościami. Okres usuwania nieprawidłowości wlicza się do terminu realizacji Przedmiotu umowy, określonego w ust. 1, powyżej. Dla uniknięcia wątpliwości, Zamawiający ma prawo naliczania kar umownych, w przypadku opóźnienia w realizacji Przedmiotu umowy, według zasad określonych w umowie. Przedmiot umowy zostanie poddany ponownemu badaniu przez Zamawiającego zgodnie z procedurą opisaną w ust. 3, 4, 5, 6 powyżej.
  11. Jeżeli Zamawiający ponownie odmówi odbioru przedmiotu umowy, ze względu na okoliczności wskazane w ust. 7, Zamawiający będzie miał prawo do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym.
  12. Własność Zamawiającego sprzętu przechodzi na Zamawiającego z chwilą dokonania przez Zamawiającego zapłaty za wykonanie umowy.
  13. Osobą upoważnioną po stronie Wykonawcy do podpisywania protokołów odbioru oraz do bieżącego kontaktu z Zamawiającym jest: ………….., tel.: …………………, e-mail: …………………….
  14. Osoby upoważnione po stronie Zamawiającego, do podpisywania protokołów odbioru oraz do bieżącego kontaktu z Wykonawcą: ……………………………………………….
  15. Zamawiający dopuszcza formę porozumiewania się drogą elektroniczną.

§ 4

Wynagrodzenie i warunki płatności

  1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określone w §1 ustalono wg złożonej oferty nie może przekraczać kwoty brutto ________________________________________ (słownie: ____________________________________________).
  2. Wynagrodzenie, nie może być wyższe niż określone w pkt. 1 niniejszego paragrafu.
  3. Wartość brutto poszczególnych składników umowy określa Oferta Wykonawcy stanowiąca załącznik nr 2 do umowy.
  4. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej zawiera w sobie wynagrodzenie za sprzęt oraz dokumentację. Wynagrodzenie obejmuje także wszystkie koszty i wydatki, jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej i zgodnej z umową oraz obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu umowy w tym, należności licencyjne oraz inne należności wynikające z praw własności intelektualnej.
  5. Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT będzie podpisany przez Strony Protokół odbioru Ilościowego i Jakościowego, bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego.
  6. Płatność zostanie dokonana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury zawierającej aktualny numer rachunku bankowego Wykonawcy.
  7. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  8. Zamawiający podaje wszystkie dane do wystawiania faktury tj.: Województwo Śląskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach,
    Wiertnicza 3, 40- 304 Katowice, NIP: 9542770064.

§ 5

Rękojmia, gwarancja

  1. Sprzęt, który Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu na podstawie umowy, objęty jest rękojmią na warunkach określonych w Kodeksie cywilnym i gwarancją, jakości na warunkach określonych przez producenta.
  2. Okres gwarancji dla poszczególnych egzemplarzy sprzętu wynosi dla:
  • Jednostek stacjonarnych ............ od dnia odbioru przez Zamawiającego zgodnie z § 3 umowy.
  • Monitorów ……………….……… od dnia odbioru przez Zamawiającego zgodnie z § 3 umowy.
  • Laptopów ……………….……… od dnia odbioru przez Zamawiającego zgodnie z § 3 umowy.
  1. Wykonawca gwarantuje, że Przedmiot umowy będzie wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny, zgodny z Ofertą Wykonawcy, umową oraz będzie posiadać kompletny zestaw dokumentacji. Gwarancja jakości udzielona zostaje na okres zgodny z okresem podanym przez Wykonawcę w Ofercie.
  2. Dokument zakupu poczytuje się za dokument gwarancyjny, o którym mowa w art. 577 Kodeksu cywilnego. Jeżeli potwierdzenie gwarancji producenta, dostępne jest w formie elektronicznej, Wykonawca wskaże adres strony internetowej, gdzie możliwe będzie uzyskanie do niej dostęp.
  3. W zakresie nieuregulowanym w umowie do rękojmi, w tym do płynących z niej uprawnień Zamawiającego, stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. Zamawiający może wykorzystać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości.
  4. Okres gwarancji biegnie od daty podpisania przez Strony Protokołu Odbioru jakościowego.
  5. Wykonawca oświadcza, że dostarczony sprzęt jest objęty gwarancją producenta. Do wszelkich napraw, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi, uprawniony jest jedynie serwis producenta na warunkach określonych w dokumentach dostępnych na stronie producenta.
  6. Strony ustalają następujący tryb realizowania gwarancji:
  • dla produktów marki _____________, czyli jednostek centralnych, monitorów, laptopów Zamawiający zgłaszać będzie wszelkie wady Przedmiotu umowy bezpośrednio producentowi, w dni robocze w godz. _____________________, telefonicznie na numer: _________________________, na podstawie numeru seryjnego przypisanego każdemu urządzeniu bezpośrednio przez producenta.
  • czas reakcji serwisu nastąpi w ciągu następnego dnia roboczego, a naprawa powinna nastąpić w siedzibie Zamawiającego w trybie określonym w warunkach gwarancji producenta.
  • w przypadku, gdy konieczne będzie usunięcie awarii poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca oświadcza, że Producent odbierze uszkodzony sprzęt z siedziby Zamawiającego i dostarczy po naprawie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko;
  • gwarancja nie będzie ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń, zgodnie z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego, o ile została wykonana zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w instrukcjach producenta.

§ 6

Skutki niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy

  1. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w realizacji Przedmiotu umowy w stosunku do terminu określonego w § 3 ust. 1 umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 % wartości niezrealizowanej części umowy, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
  2. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu, w przypadku, gdy opóźnienie Wykonawcy w dostarczeniu Przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 1 powyżej przekroczy 10 dni. Zamawiający może wykonać prawo odstąpienia w ciągu 5 dni następujących po upływie powyższego 10-dniowego terminu, zawiadamiając o tym Wykonawcę na piśmie. Zamawiający może, według swojego wyboru, odstąpić od całości umowy bądź tylko od części niewykonanej przez Wykonawcę. W takim wypadku Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20 % łącznego wynagrodzenia brutto (wynikającego z oferty Wykonawcy) za elementy Przedmiotu umowy, w odniesieniu, do których Zamawiający odstąpił od umowy. Jeśli Zamawiający odstąpił od całości umowy powyższa kara umowna będzie naliczana od całości wynagrodzenia brutto wskazanego w § 4 ust. 1 umowy.
  3. Suma kar umownych przewidziana w umowie nie może przekroczyć 50 % łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1 umowy.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych, jeżeli szkoda powstała z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę przekroczy kwotę zastrzeżonych kar umownych. W przypadku spełnienia przesłanek do naliczenia kar umownych z więcej niż jednego tytułu kary umowne będą naliczane niezależnie od siebie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia należnych Zamawiającemu kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy.
  6. W razie nieskorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 4 lub w przypadku braku możliwości potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy, Wykonawca zapłaci kary umowne, o których mowa powyżej, w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania do ich zapłaty.
  7. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za opóźnienie w usunięciu wad ujawnionych w okresie gwarancji bądź rękojmi, w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 3 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia, liczony od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad.

§ 7

Zmiana umowy

  1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, możliwa jest wyłącznie na warunkach i w zakresie określonym poniżej:
    • w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy – dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej;
    • w przypadku konieczności zawieszenia wykonywania Przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – dopuszcza się zmianę terminu wykonania Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1.
  2. Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 PZP nie stanowią w szczególności następujące przypadki:
  • zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca lub Zamawiający realizuje Przedmiot umowy, w tym Upoważnionych Przedstawicieli;
  • zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy);
  • zmiana danych teleadresowych Stron;
  • zmiana danych rejestrowych Stron;
  • zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami;
  1. Wszelkie zmiany umowy wymagają porozumienia Stron poprzedzonego pisemnym wnioskiem jednej ze Stron zawierającego propozycję zmiany oraz uzasadnienie.

§ 8

Prawa własności intelektualnej

  1. Wykonawca zapewnia, że rozporządzanie lub korzystanie przez Zamawiającego z Przedmiotu umowy w tym z dokumentacji oraz z dóbr niematerialnych wskazanych w  umowie nie będzie:
  • naruszało praw osób trzecich w zakresie praw autorskich, praw własności intelektualnej lub przemysłowej lub innych praw osób trzecich;
  • nie spowoduje naruszenia praw, warunków gwarancji lub serwisu oprogramowania komputerowego wchodzących w zakres infrastruktury Zamawiającego,

oraz iż zobowiązuje się do pokrycia wszelkich odszkodowań i kosztów w związku z dochodzeniem przez osoby trzecie takich roszczeń od Zamawiającego.

  1. Jeśli roszczenie osoby trzeciej związane z wadą prawną Przedmiotu umowy lub jego części zostanie zgłoszone (lub będzie istnieć prawdopodobieństwo jego zgłoszenia lub informacje o naruszeniu uzasadniać będą potrzebę podjęcia niezbędnych działań jeszcze przed podniesieniem roszczenia), Wykonawca na swój koszt zmodyfikuje dotychczas przekazane Zamawiającemu rezultaty prac lub wymieni je przy zachowaniu przynajmniej równoważnej jakości i zawartości oraz funkcjonalności, co elementy oryginalne. W tej sytuacji Wykonawca upoważni również Zamawiającego do korzystania z tak zmodyfikowanych lub wymienionych rezultatów prac zgodnie z zasadami opisanymi umową i w ramach ceny określonej w § 4 ust.1.

§ 9

Postanowienia końcowe

  1. Wszelka korespondencja, dokumenty i oświadczenia Stron w związku z realizacją niniejszej umowy prowadzona będzie pisemnie i przesyłana listem poleconym albo pocztą kurierską, albo składana osobiście w siedzibie:
  • dla Zamawiającego:
  • dla Wykonawcy:

Upoważnionymi Przedstawicielami są:

  • ze strony Zamawiającego: ………………………………
  • ze strony Wykonawcy: …………..………………………
  1. Wszelkie wierzytelności Wykonawcy powstałe w związku z umową lub w wyniku jej realizacji nie mogą być bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego przeniesione przez Wykonawcę na osoby trzecie ani uregulowane w drodze potrącenia.
  2. W zakresie nieuregulowanym w umowie stosuje się przepisy oraz Kodeksu cywilnego.
  3. Załączniki stanowią integralną część umowy.
  4. Wszelkie spory wynikłe z umowy bądź z nią związane rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  5. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
  6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  7. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

_______________________                                                                                                                                              ______________________

Wykonawca                                                                                                                                                           Zamawiający

Klauzula informacyjna – RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:

  • Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach, ul. Wiertnicza 3, 40-304 Katowice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: info@medyk.katowice.pl
  • Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia oraz realizacji podpisanej umowy, a także w celach związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
    1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane osobowe,
    3. podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego,
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji umowy lub przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń z niej wynikających, lecz nie krócej, niż przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
  • Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
    1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
    2. do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    3. do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
    4. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
    5. do przenoszenia danych,
    6. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.

  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  • Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości zawarcia umowy.
  • Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach

ul. Wiertnicza 3
40-304 Katowice

tel.: +48 (32) 256 64 20 / (32) 256 61 00
tel. kom.: +48 533 674 676

e-mail:
sekretariat@ckziu.katowice.pl, info@medyk.katowice.pl

NIP: 9542744486
REGON: 243311737

BIP archiwalny:
https://bip-slaskie.pl/msz1kat/ 

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl


Logo głównego BIP

Licznik odwiedzin

Odwiedzana: 7

Powrót na początek strony