Najnowsze artykuły
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Katowicach 30.09.2025 r.
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Katowicach 30.09.2025 r.
- Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia o szacunkowej wartości netto od 65 001 zł do 130 000 zł, zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie używanego aparatu RTG
Najczęściej czytane artykuły
Zapytanie ofertowe Nr 1/2025 na zakup, dostawę używanego aparatu RTG doposażonego o stanowisko technika dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach z dnia 22.09.2025 r.
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się szczegółowo z treścią niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie oferty będzie traktowane jako akceptacja warunków i zasad postępowania określonych w niniejszym dokumencie.
1. Nazwa i adres Zamawiającego;
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach, 40 – 304 Katowice ul. Wiertnicza 3.
2. Osoba Zamawiającego uprawniona do kontaktu w sprawie; Gabriela Wojtalewicz tel. 533 674 676, email: info@medyk.katowice.pl
3. Sposób kontaktowania się;
W ramach niniejszego postępowania dopuszcza się możliwość kontaktu z Zamawiającym drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub osobiście – za pośrednictwem osób upoważnionych do kontaktu.
4. Przedmiot zamówienia
Zamówienie obejmuje: zakup, dostawę używanego aparatu RTG doposażonego o stanowisko technika przeznaczonego do celów dydaktycznych w pracowni radiologicznej Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach, instalację i uruchomienie sprzętu na miejscu u Zamawiającego, przeprowadzenie niezbędnych badań technicznych potwierdzających poprawność działania urządzenia oraz zapewnienie wymaganej dokumentacji i gwarancji. Szczegółowy opis techniczny i wymagania dotyczące aparatu RTG zawarte są w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
5. Termin wykonania zamówienia;
Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie: od 29 września 2025 r. do 31 października 2025 r.
6. Kryteria i waga, sposób oceny ofert;
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
a) Kryterium Znaczenie w %:
Cena (C) 60%
Okres Gwarancji (G) 40%
RAZEM 100%
b) Łączna liczba punktów (LP) przyznana każdej z ocenianych ofert zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
LP = C + G gdzie:
• LP - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
• C - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium - cena,
• G - liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium – okres gwarancji.
c) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
d) Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów.
e) Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji.
f) Punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru:
C = CN / CO x 100 x 60% - gdzie:
• C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
• CN - oznacza najniższą cenę brutto spośród wszystkich ocenianych ofert,
• CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
g) Punkty za okres gwarancji oferty będą obliczane według wzoru:
G = GN / GO x 100 x 40% - gdzie:
• G - oznacza liczbę punktów uzyskanych za kryterium gwarancja (wyrażona w miesiącach),
• GN - oznacza najdłuższy oferowany okres gwarancji spośród wszystkich ocenianych ofert,
• GO - oznacza okres gwarancję ocenianej oferty.
h) Podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym cena ofertowa brutto będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert oraz wyborze najkorzystniejszej oferty.
i) Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Warunki stawiane Wykonawcy
a) Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie minimalne parametry określone w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był kompletny, technicznie sprawny oraz bezpieczny do pracy w warunkach szkolnych.
b) Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji zamówień o zakresie i złożoności odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. w dostawie, instalacji i uruchomieniu aparatu RTG lub innego specjalistycznego sprzętu elektroradiologicznego.
c) Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym oraz personelem posiadającym kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia personelu w zakresie obsługi urządzenia RTG.
d) W ofercie Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym m.in. koszty transportu, montażu, dojazdu pracowników na miejsce realizacji, uruchomienia, szkolenia oraz inne koszty towarzyszące.
e) Złożenie oferty jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się z treścią zapytania ofertowego, rozumie jego postanowienia i nie zgłasza do nich zastrzeżeń.
f) Wykonawca zobowiązany jest do:
• dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego,
• instalacji oraz wykonania próbnego uruchomienia,
• przeprowadzenia szkolenia dla personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji aparatu RTG/stanowiska technika.
• zapewnienie kompletnej dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi oraz gwarancji na oferowany sprzęt.
g) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do Formularza ofertowego:
• oświadczenie o stanie technicznym oferowanego sprzętu stanowiące Załącznik nr 2,
• oświadczenie, że sprzęt nie był wycofany z użytku z przyczyn technicznych lub bezpieczeństwa stanowiące Załącznik nr 3.
• aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
8. Termin składnia ofert
a) Odpowiedź w postaci oferty cenowej Zamawiający przyjmuje w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 września 2025 r. do godz. 9:00, w formie papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznej w postaci podpisanego przez uprawnione osoby Formularza ofertowego na adres: info@medyk.katowice.pl
b) Oferty muszą zawierać cenę brutto zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
c) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
d) Złożone oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia ich przesłania.
e) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
f) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
g) Zamawiający informuje, że skontaktuje się wyłącznie z wybranym Oferentem.
h) Zamawiający zastrzega, że samo przesłanie oferty cenowej w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje go do dokonania zakupu, nawet jeśli oferta zawiera najniższą cenę.
i) W przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia do wysokości dostępnych środków.
j) Oferty złożone po terminie określonym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
k) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
