Najnowsze artykuły
- Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę aparatury medycznej dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- PROTOKÓŁ z wyboru najkorzystniejszej oferty z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia o szacunkowej wartości netto od 15 001 zł do 65 000 zł
Najczęściej czytane artykuły
Zapytanie ofertowe na naprawę części dachu oraz rynien na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
.
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Województwa Śląskiego w Katowicach
40 – 304 Katowice ul. Wiertnicza 3.
2. Sposób kontaktowania się
Dla realizacji powyższego zamówienia przewiduje się możliwość komunikowania się drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub ustnie osobiście przez osoby upoważnione do kontaktu w sprawie.
- Email info@medyk.katowice.pl
- Tel: 533 674 676
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy części dachu oraz rynien nad pomieszczeniami kuchennymi, stołówką szkolną na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertnicza 3.
- Szczegółowy wykaz robót zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
4. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie:
od 14 października 2024 r. do 30 listopada 2024 r.
5. Kryteria i waga, sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
- Kryterium Znaczenie w %
- Cena(C) 60%
- Okres Gwarancji (G) 40%
- RAZEM 100%
- Liczba punktów (LP) przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
LP = C + G
gdzie:
- LP - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
- C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena,
- G - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji.
- Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
- Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów.
- Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji.
Cena - punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: CN
C = CN / CO * 100 * 60%
gdzie:
- C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
- CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,
- CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
- Podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym cena ofertowa brutto brana będzie pod uwagę w trakcie oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Warunki stawiane Wykonawcy
- W ofercie Wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, również takie jak np.: transport, dojazdy pracowników do miejsca realizacji zamówienia, itp.
- W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności robót będących przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
- Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że roboty będą wykonywane w użytkowanym budynku i zobowiązuje się do zastosowania wszystkich niezbędnych zasad z zakresu bezpieczeństwa w zakresie prowadzonych prac.
- Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
- Podpisanie umowy nie będzie mogło być dokonane elektronicznie bezpiecznym podpisem kwalifikowanym.
- Inne warunki stawiane Wykonawcy zawierają załącznik nr 1 oraz 3
7. Warunki realizacji zamówienia
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz w umowie o roboty remontowo-budowlane (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
8. Termin i sposób składania ofert
- Odpowiedź w postaci oferty cenowej Zamawiający przyjmuje w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zamieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiającego tj. do dnia 09.10.2024 r. do godz. 14:00, w formie papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznej w postaci podpisanego przez uprawnione osoby skanu formularza ofertowego na adres: info@medyk.katowice.pl.
- Oferty muszą zawierać cenę brutto zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do pisma.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Złożone oferty muszą być ważne przez okres 60 dni od dnia ich przesłania. W tym terminie Zamawiający może zawrzeć umowę w przedmiocie zapytania ofertowego w oparciu o cenę zaproponowaną w wybranej ofercie – Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania.
- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy, nawet, jeśli jego oferta będzie zawierać najniższą cenę.
- Zamawiający informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentami.
- Zamawiający zastrzega, że w przypadku wyższej wartości oferty od środków finansowych Zamawiającego przeznaczonych na realizację tego zadania Zamawiający może zmniejszyć zakres robót wykazanych w ofercie.
- Oferta złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym zostanie odrzucona.
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego
Opis wykonania przedmiotu zamówienia
1. Prace konieczne do wykonania:
- Rozbiórka pokrycia z papy.
- Usunięcie sfałdowań i luźnych warstw papy.
- Rozbiórka obróbek blacharskich murków ogniowych, okapów, kołnierzy z blachy nie nadającej się do użytku.
- Rozebranie rynien plastikowych nie nadających się do użytkowania.
- Renowacja dachu przy użyciu papy termozgrzewalnej.
- Naprawa pokrycia papowego polegającego na doszczelnieniu papy i kominów wentylacyjnych.
- Naprawa obróbek blacharskich i rynien.
- Wywóz i utylizacja odpadów.
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
pieczęć Wykonawcy
Formularz ofertowy
Nazwa Wykonawcy ______________________________________________________________
Siedziba Wykonawcy ______________________________________________________________
NIP _______________________________ REGON _______________________________
nr telefonu _______________________ nr faksu _______________________ e-mail _______________________
W nawiązaniu do zapytania o udzielenie zamówienia dotyczącego naprawy części dachu, rynien nad pomieszczeniami kuchennymi, stołówką szkolną składam niniejszą ofertę do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertniczej 3, zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego.
- Oferujemy realizację całości zamówienia za całkowite maksymalne wynagrodzenie ___________ zł brutto, słownie: _____________________________________________________________________________ zł,
w tym należny podatek VAT w wysokości ___________________________________________ % tj. ___________________________________________________________________________ zł.
- Oferujemy termin wykonania zadania od dnia _____________________do __________________
- Udzielamy gwarancji _________________________ miesięcy od dnia zakończenia realizacji zadania.
Oświadczamy, że
- akceptujemy warunki płatności,
- jesteśmy związani ofertą przez 60 dni od upływu terminu na składanie ofert,
- posiadamy wiedzę, doświadczenie i możliwości techniczne - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
- w przypadku, gdyby nasza oferta została uznana za najkorzystniejszą, podpiszemy umowę w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- przed podpisaniem podamy wszystkie niezbędne dane do umowy,
- zapoznaliśmy się dokładnie z treścią dokumentu – zapytania ofertowego i zasadami prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.
______________ dnia ________________________ ______________________________
(podpis i imienna pieczęć uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
Umowa o roboty remontowo-budowlane
Zawarta w dniu ______________________ r. w Katowicach, pomiędzy:
Województwem Śląskim reprezentowanym przez:
___________________________________ Dyrektora Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach z siedzibą w Katowicach ul. Wiertnicza 3
działającym na podstawie pełnomocnictwa Zarządu Województwa Śląskiego nr 165/23 z dnia 26.04.2023 r. oraz Uchwały Zarządu Województwa Śląskiego nr 882/419/VI/2023 z dnia 26.04.2023 r.
przy kontrasygnacie Głównego Księgowego _____________________________________
zwanym w dalszej części umowy zamawiającym:
a
______________________________________________________________________________________
- ______________________________kod ___________ ______________________
NIP ____________________________
reprezentowanym przez: ____________________________________________
zwanym w dalszej części umowy wykonawcą
zwanymi dalej „Stronami”
Przedmiot umowy
§ 1
- Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty, polegające na naprawie części dachu oraz rynien nad pomieszczeniami kuchennymi, stołówką szkolną na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertnicza 3.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada wiedzę, doświadczenie i możliwości techniczne - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami prawa budowlanego.
- Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych przestrzegając wymagań wynikających z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych.
- Wykonawca wykona 100% zakresu robót siłami własnymi.
- Strony ustalają osoby odpowiedzialne za prawidłową realizację przebiegu umowy: ze strony Zamawiającego _________________ – stanowisko, ze strony Wykonawcy ________________ – stanowisko ____________________
Termin realizacji
§ 2
- Termin rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy ustala się na dzień: ______________________
- Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia: ______________________
Obowiązki stron
§ 3
- Zamawiający zobowiązuje się do:
- przekazania terenu robót, które nastąpi w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy,
- nadzoru nad wykonaniem umowy i realizacją obowiązków Wykonawcy,
- dokonania odbioru końcowego robót w formie protokołu podpisanego przez Wykonawcę i Zamawiającego „bez uwag”.
- wskazania i udostępnienia Wykonawcy na czas robót wszelkich niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy punktów poboru mediów.
§ 4
- Wykonawca zobowiązuje się do stosowania materiałów, których jakość odpowiada przedmiotowi umowy i wynika z Polskich Norm i aprobat technicznych.
- Okazywania na każde żądanie Zamawiającego w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikatu zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną.
- Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych.
- Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego informowania Zamawiającego o wszelkich utrudnieniach mogących wystąpić w czasie trwania robót, a mogących mieć wpływ, na jakość lub termin zakończenia prac, natychmiast po ich zaistnieniu.
- Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, że prace będą wykonywane w czynnie użytkowanym obiekcie i zobowiązany będzie do odpowiedniego zabezpieczenia terenu wykonywanych prac.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprawy związane z BHP i ochroną przeciwpożarową, które dotyczą realizacji przedmiotu umowy i zobowiązuje się do przestrzegania przepisów obowiązujących w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku niespełnienia w/w obowiązku Zamawiający po zasięgnięciu opinii inspektora BHP ma prawo nakazać Wykonawcy dostosowanie się do wymogów BHP pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy.
- W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren prac w stanie wolnym od przeszkód oraz na bieżąco usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały, odpady i śmieci, w sposób umożliwiający normalne korzystanie z nieruchomości.
- Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren i przekazać go Zamawiającemu w terminie zakończenia wykonania przedmiotu umowy.
Wynagrodzenie Wykonawcy
§ 5
- Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 ustalono wg złożonej oferty i nie może przekraczać kwoty ____________________ + należny podatek VAT tj. brutto ____________________ (słownie: __________________________________________).
- Wynagrodzenie, bez względu na zakres wykonanych robót nie może być wyższe niż określone w pkt. 1 niniejszego paragrafu.
- Dane do faktury:
Województwo Śląskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- Wiertnicza 3, 40- 304 Katowice
NIP: 9542770064
Rozliczenie wynagrodzenia
§ 6
- Zakończenie i rozliczenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi w dniu podpisania przez obie Strony protokołu końcowego odbioru robót „bez uwag” (zwanego dalej “protokołem końcowym”).
- Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT jest podpisany protokół odbioru robót, zgodnie z postanowieniami ust. 1 niniejszego paragrafu.
- Zamawiający ma obowiązek zapłaty wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w prawidłowo wystawionej fakturze VAT, w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.
- Strony ustalają, że za datę spełnienia obowiązku płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Kary umowne
§ 7
- Strony wprowadzają wzajemną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy poprzez możliwość naliczania kar umownych w sposób określony w poniższych punktach.
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
- za opóźnienie w zakończeniu wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 5 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia,
- za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych w protokole końcowym lub ujawnionych w okresie gwarancji bądź rękojmi, w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 5 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia, liczony od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad,
- z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 5 ust. 1.
- Niezależnie od zastrzeżonych kar umownych strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
Odbiór końcowy robót
§ 8
- Strony postanawiają, że przedmiot umowy będzie podlegał odbiorowi końcowemu po całkowitym zakończeniu robót w terminie zgodnym z zapisem §2 niniejszej umowy.
- Odbiór końcowy ma na celu przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy po sprawdzeniu jego należytego wykonania.
- Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbiorów. Zgłoszenie nie wymaga formy pisemnej.
- Zamawiający wyznaczy termin odbioru końcowego przedmiotu umowy do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru, zawiadamiając o tym Wykonawcę.
- Jeżeli w toku odbioru zostaną stwierdzone wady:
- nadające się do usunięcia – Zamawiający może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
- nie nadające się do usunięcia – Zamawiający może żądać obniżenia wynagrodzenia odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej i technicznej,
- istotne nie nadające się do usunięcia - Zamawiający może od umowy odstąpić.
- Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że przedmiot odbioru nie osiągnął gotowości z powodu nieukończenia robót, Zamawiający może odmówić odbioru. Strony ustalą jednocześnie inny termin odbioru. Zamawiający uprawniony będzie zgodnie z §7 ust. 2 pkt.1) do naliczenia Wykonawcy kar umownych.
Gwarancje
§ 9
- Strony postanawiają, iż odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji.
- Wykonawca udziela na przedmiot umowy gwarancji w wymiarze 60 miesięcy od daty odbioru końcowego całości robót.
- Gwarancji nie podlegają te elementy, których wady lub zniszczenie powstało na skutek działania siły wyższej.
- Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania wszelkich wad i usterek zgłoszonych przez Zamawiającego w określonym terminie. Usunięcie wad będzie stwierdzone protokolarnie przez Zamawiającego i Wykonawcę lub ich przedstawicieli.
- W zakresie rękojmi zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zmiany i odstąpienie od umowy
§ 10
- Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy, jeżeli Wykonawca z własnej winy:
- zaniechał realizacji umowy lub przerwał jej realizację na okres dłuższy niż 10 dni,
- pomimo pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego nie wykonuje robót zgodnie z warunkami umowy lub w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowne.
Postanowienia końcowe
§ 11
- Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Ewentualne spory mogące powstać na tle niniejszej umowy strony poddają rozstrzygnięciu właściwemu rzeczowo sądowi powszechnemu w Katowicach.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz prawa budowlanego.
- Umowę niniejszą sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Wykonawcy oraz jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.
Wykonawca Zamawiający