Najnowsze artykuły
- Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę aparatury medycznej dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
- PROTOKÓŁ z wyboru najkorzystniejszej oferty z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia o szacunkowej wartości netto od 15 001 zł do 65 000 zł
Najczęściej czytane artykuły
Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę aparatury medycznej dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Województwa Śląskiego w Katowicach
40 – 304 Katowice ul. Wiertnicza 3.
2. Sposób kontaktowania się
Dla realizacji powyższego zamówienia przewiduje się możliwość komunikowania się drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub ustnie osobiście przez osoby upoważnione do kontaktu w sprawie.
- Email info@medyk.katowice.pl
- Tel: 533 674 676
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa aparatury medycznej – tympanometru wraz z drukarką oraz licencją dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertnicza 3.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie:
od 29 października 2024 r. do 13 listopada 2024 r.
5. Kryteria i waga, sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
- Kryterium Znaczenie w %
- Cena(C) 60%
- Okres Gwarancji (G) 40%
- RAZEM 100%
- Liczba punktów (LP) przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
LP = C + G
gdzie:
- LP - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
- C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena,
- G - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji.
- Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
- Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów.
- Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji.
Cena - punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: CN
C = CN / CO * 100 * 60%
gdzie:
- C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
- CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,
- CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
Podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym cena ofertowa brutto brana będzie pod uwagę w trakcie oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Warunki stawiane Wykonawcy
- Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie minimalne parametry określone w załączniku nr 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, również takie jak np.: transport, dojazdy pracowników do miejsca realizacji zamówienia, itp.
- Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gwarancje producenta oraz wszystkie aktualne atesty, certyfikaty oraz licencje.
- W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji zadań o charakterze będących przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
7. Warunki realizacji zamówienia
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
8. Termin i sposób składania ofert
- Odpowiedź w postaci oferty cenowej Zamawiający przyjmuje w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej tj. do dnia 28 października 2024 r. do godz. 14:00, w formie papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznej w postaci podpisanego przez uprawnione osoby skanu formularza ofertowego na adres: info@medyk.katowice.pl
- Oferty muszą zawierać cenę brutto zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do pisma.
- Złożone oferty muszą być ważne przez okres 10 dni od upływu terminu na składanie ofert,
- Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu przedmiotu zamówienia nawet, jeśli jego oferta będzie zawierać najniższą cenę.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentem.
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego
Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia
Lp. |
Opis wymaganego parametru |
1 |
Tony pomiarowe-tympanometria: 226 Hz ± 1% |
2 |
Poziom natężenia: 85dB SPL ± 1,5 dB SPL |
3 |
Zakres ciśnienia -600 daPa do +400 daPa |
4 |
Możliwość ustawienia szybkości pompy dla ustalenia precyzji i czasu trwania badania. |
5 |
Tony pomiarowe odruchu strzemiączkowego: 500, 1000, 2000, 4000 Hz ± 1% |
6 |
Możliwość ustawienia zakresu zmiany natężenia bodźca pomiarowego, a także pomiar przy jednym, wybranym natężeniu bodźca. |
7 |
Moduł tympanometrii zabawowej dla dzieci. |
8 |
Kolorowe diody na sondzie informujące o statusie badania oraz wyniku pomiaru. |
9 |
Wybór wszystkich funkcji oraz sterowanie urządzeniem za pośrednictwem dotykowego ekranu LED o przekątnej powyżej 10”, który zapewnia higienę użytkowania i eliminuje ruchome elementy oraz przyciski. |
10 |
Wbudowana drukarka termiczna (na uniwersalny papier o szer. 110 mm) z funkcją wydruku automatycznego po umieszczeniu sondy w uchwycie. |
11 |
Zestaw końcówek dousznych w różnych rozmiarach. |
12 |
Wbudowany moduł testujący do szybkiej weryfikacji kalibracji. |
13 |
Zasilacz zewnętrzny 24V 60W |
14 |
Możliwość podłączenia do komputera PC za pośrednictwem przewodu USB |
15 |
Oprogramowanie Sessions na dowolną ilość komputerów PC |
16 |
Moduł pomiarowy kompatybilny z oprogramowaniem NOAH. |
17 |
Menu urządzenia oraz instrukcja obsługi w języku polskim. |
18 |
Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o audiometr tonalny AC + BC. |
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
pieczęć Wykonawcy
Formularz ofertowy
Nazwa Wykonawcy ________________________________________________________________________________________
Siedziba Wykonawcy ________________________________________________________________________________________
NIP _____________________________________ REGON _________________________________________
nr telefonu ______________________ nr faksu ______________________ e-mail _____________________
W nawiązaniu do zapytania o udzielenie zamówienia dotyczącego zakupu, dostawy aparatury medycznej – tympanometru wraz z drukarką oraz licencją składam niniejszą ofertę do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Wiertniczej 3, zgodnie z opisem i wymogami określonymi przez Zamawiającego zawartymi w zapytaniu ofertowym,
- Oferujemy następującą cenę_______________________________________________________ zł brutto,
słownie:_____________________________________________________________________________ zł,
w tym należny podatek VAT w wysokości ______________________ % tj. _______________________ zł.
- Oferujemy termin realizacji zamówienia od dnia ____________________ do ______________________
- Udzielamy gwarancji ___________________________ miesięcy od dnia zakończenia realizacji zmówienia.
Oświadczamy, że
- akceptujemy warunki płatności,
- jesteśmy związani ofertą przez 10 dni od upływu terminu na składanie ofert,
- posiadamy wiedzę, doświadczenie i możliwości techniczne - niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia,
- w przypadku, gdyby nasza oferta została uznana za najkorzystniejszą, dostarczymy przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie, przekażemy licencję oraz gwarancję,
- zapoznaliśmy się dokładnie z treścią dokumentu – zapytania ofertowego i zasadami prowadzenia postępowania opisanego w niniejszym dokumencie.
______________________ dnia ______________________ ______________________
(podpis i imienna pieczęć
uprawnionego przedstawiciela)
KLAUZULA INFORMACYJNA - RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
- Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach, ul. Wiertnicza 3, 40-304 Katowice. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: info@medyk.katowice.pl
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000,00 zł prowadzonym w trybie nie podlegającym ustawie Prawo zamówień publicznych w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji rozliczenia umowy z administratorem. Państwa dane osobowe przetwarzane będą zgodnie art. 6 ust.1 lit. b RODO (w celu zawarcia umowy) lub art.6 ust.1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz wewnętrznych procedur i regulaminów obowiązujących u Administratora.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
- Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej z kosztów administracyjnych.
Jeśli wykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
- do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa,
- do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO,
- do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
- do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
- Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.