Najnowsze artykuły
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Katowicach 30.09.2025 r.
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Katowicach 30.09.2025 r.
- Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty z przeprowadzonego zapytania ofertowego dla zamówienia o szacunkowej wartości netto od 65 001 zł do 130 000 zł, zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie używanego aparatu RTG
Najczęściej czytane artykuły
Zapytanie ofertowe Nr 2/2025 na zakup, dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED do oświetlenia wewnętrznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach z dnia 04.11.2025 r.
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się szczegółowo z treścią niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie oferty będzie traktowane, jako akceptacja warunków i zasad postępowania określonych w niniejszym dokumencie.
1. Nazwa i adres Zamawiającego;
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Śląskiego w Katowicach, 40–304 Katowice, ul. Wiertnicza3.
2. Osoba Zamawiającego uprawniona do kontaktu w sprawie; Gabriela Wojtalewicz tel. 533 674 676, email: info@medyk.katowice.pl
3. Sposób kontaktowania się;
W ramach niniejszego postępowania dopuszcza się możliwość kontaktu z Zamawiającym drogą telefoniczną, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub osobiście – za pośrednictwem osób upoważnionych do kontaktu.
4. Przedmiot zamówienia
Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED do oświetlenia wewnętrznego budynku szkoły, obejmującego korytarze, sale lekcyjne, pracownie zawodowe oraz inne pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz wymaganych robót oraz parametry techniczne i ilości lamp LED zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5. Termin wykonania zamówienia;
Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie: od 17 listopada 2025 r. do 19 grudnia 2025 r.
6. Kryteria i waga, sposób oceny ofert;
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
a) Kryterium Znaczenie w %:
Cena (C) 60%
Okres gwarancji (G) 40%
Razem 100%
b) Łączna liczba punktów (LP) przyznana każdej z ocenianych ofert zostanie obliczona wg poniższego wzoru: LP = C + G gdzie:
- LP łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
- C liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium - cena,
- G liczba punktów przyznanych ofercie za kryterium – okres gwarancji.
c) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
d) Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów.
e) Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji.
f) Punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: C = CN / CO x 100 x 60% - gdzie:
- C oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
- CN oznacza najniższą cenę brutto spośród wszystkich ocenianych ofert,
- CO oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
g) Punkty za okres gwarancji oferty będą obliczane według wzoru:
G = GN / GO x 100 x 40% - gdzie:
- G oznacza liczbę punktów uzyskanych za kryterium gwarancja (wyrażona w miesiącach),
- GN oznacza najdłuższy oferowany okres gwarancji spośród wszystkich ocenianych ofert,
- GO oznacza okres gwarancję ocenianej oferty.
h) Podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym cena ofertowa brutto będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert oraz wyborze najkorzystniejszej oferty.
i) Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Warunki stawiane Wykonawcy”
a) Oferowane lampy LED muszą spełniać wszystkie minimalne wymagania techniczne określone w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
b) Zamawiający wymaga, aby dostarczone i zamontowane lampy LED stanowiące przedmiot zamówienia było kompletne, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, w pełni sprawne oraz bezpieczne w użytkowaniu w warunkach szkolnych.
c) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu, podłączenia oraz uruchomienia lamp LED w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki instalacyjnej.
d) Dostarczone lampy LED powinny być gotowe do eksploatacji bez konieczności zakupu dodatkowych elementów lub akcesoriów nieujętych w ofercie.
e) Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w realizacji zamówień o charakterze, zakresie i stopniu złożoności porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
f) Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym oraz personelem posiadającym kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie montażu i podłączenia instalacji oświetlenia LED.
g) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym w szczególności koszty: transportu, montażu, dojazdu pracowników na miejsce realizacji, podłączenia, uruchomienia oraz wszelkie inne koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia.
h) Złożenie oferty jest równoznaczne z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się z treścią zapytania ofertowego, rozumie jego postanowienia oraz akceptuje wszystkie warunki w nim zawarte, bez zgłaszania zastrzeżeń.
i) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do Formularza ofertowego aktualny dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej:
- w przypadku osób fizycznych – wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
- w przypadku spółek lub innych podmiotów prawnych – aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS).
j) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu gwarancje producenta i Wykonawcy oraz wszystkie aktualne atesty, certyfikaty. Dokumenty te powinny być przekazane najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót.
k) Podpisanie umowy nie będzie mogło być dokonane elektronicznie bezpiecznym podpisem kwalifikowanym.
l) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że roboty będą prowadzone w użytkowanym budynku. Zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP oraz wszelkich zasad bezpieczeństwa obowiązujących w budynku, a także do minimalizowania utrudnień dla jego użytkowników podczas wykonywania prac.
m) Wykonawca ma możliwość oględzin pomieszczeń, w których jest dokonywana wymiana lamp w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
n) Inne warunki stawiane Wykonawcy zawierają załącznik nr 1 oraz 3
8. Termin składnia ofert
a) Odpowiedź w postaci oferty cenowej Zamawiający przyjmuje w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.11.2025 r. do godz. 14:00, w formie papierowej (osobiście lub pocztą tradycyjna) na adres Zamawiającego lub w formie elektronicznej w postaci podpisanego przez uprawnione osoby Formularza ofertowego przesłanego na adres: info@medyk.katowice.pl
b) Oferty muszą zawierać cenę brutto zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
c) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
d) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
e) Zamawiający informuje, że skontaktuje się wyłącznie z wybranym Oferentem.
f) Zamawiający informuje, że przesłanie oferty cenowej w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje go do zawarcia umowy ani dokonania zakupu nawet, jeśli złożona oferta zawiera najniższą cenę.
g) W przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia do wysokości dostępnych środków.
h) Złożone oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od upływu terminu na składanie ofert. w tym terminie Zamawiający może zawrzeć umowę w przedmiocie zapytania ofertowego w oparciu o ceny zaproponowane w wybranej ofercie – Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania.
i) Oferty złożone po terminie określonym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
